MediaPower beschikt over een eigen service afdeling waar alle onderhoud, reparatiea, service en modificaties plaatsvinden waardoor een korte reparatietijd kan worden gerealiseerd. In sommige gevallen kan er, in overleg met de klant, besloten worden defecte apparatuur door te sturen naar de importeur of leverancier.

Bij service wordt in de meeste gevallen direct gedacht aan het verhelpen van storingen. In de praktijk blijkt echter dat veel storingen worden veroorzaakt door onjuist gebruik van software of hardware, onvoldoende onderhoud of een gebrek aan kennis van het systeem.
Een klein probleem kan vaak ongemerkt uitgroeien tot een reeks onverklaarbare gebeurtenissen, systeemfouten en zelfs het uitvallen van uw apparatuur.
Bij ons bestaat de mogelijkheid om één of meerdere keren per jaar uw systeem door ons te laten testen en onderhouden.
Zo zijn wij u van dienst met vakkundig periodiek onderhoud; grondige controles waarmee we storingen voorkomen en de betrouwbaarheid van uw apparatuur waarborgen.
Ook adviseren wij u over de mogelijkheden op de lange termijn, om ervoor te zorgen dat uw apparatuur steeds aan uw wensen blijft voldoen.

Regelmatig onderhoud houdt uw apparatuur in conditie, zodat elke keer als u er gebruik van maakt de apparatuur functioneert zoals u dat verwacht. Raakt er een onderdeel defect of versleten, dan repareert onze service afdeling uw apparaat, waarbij niet alleen belangrijk is dat de apparatuur werkt, maar vooral dat deze functioneert volgens de originele specificaties.